STANOWISKO PRACY - Specjalista ds. zamówień / Kupiec
Najważniejsze zadania na stanowisku pracy
Podstawową rolą jest zapewnienie, że nasza Spółka otrzyma właściwe produkty we właściwym czasie i po najlepszych możliwych cenach. Do najważniejszych obowiązków na wskazanym stanowisku należy:
- zamawianie towaru na stan magazynowy oraz monitorowanie na bieżąco, aby ilość towarów na magazynie zgadzała się z prognozami sprzedażowymi
- poprawna analiza danych, zestawienie ich z informacjami od dostawców, z rynku, z trendami rynkowymi, strukturami kosztów, a także potrzebami Spółki, wyciąganie wniosków z tych analiz;
- analiza ofert i umów poszczególnych dostawców, negocjacje jak najlepszych warunków zakupu w ramach dostępnego budżetu;
- ocena dostawcy - terminowość i jakość dostaw, terminy realizacji, poprawne faktury, współpraca logistyczna w obszarze rotacji zapasów, reakcja na zgłaszane problemy
- weryfikacja jakości dostaw, towarów, aby zapewnić wymagane standardy, a także optymalizacja ich ilości w taki sposób, aby odpowiadała potrzebom spółki;
- skuteczne pozyskiwanie towarów pod klientów Spółki, przetwarzanie zamówień otrzymanych od handlowców, udzielenie im wsparcia technicznego;
- podejmowanie działań, które zapewnią ciągłość dostaw, monitorowanie dostaw; - utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi;
- działania marketingowe podjęte we współpracy z dostawcami w tym promowanie produktów;
- poprawne i rzetelne prowadzenie kartotek towarowych oraz ewidencji zamówień do dostawców oraz przetwarzanie tych zamówień; przestrzeganie ustalonych procedur wewnętrznych
DOŚWIADCZENIE I KOMPETENCJE
Wykształcenie - Wyższe
Doświadczenie - Minimum 2 lata
Umiejętności - umiejętności negocjacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, logiczne i strategiczne myślenie, przejmowanie inicjatywy, kreatywne podejście do rozwiązywania stresujących sytuacji, umiejętność współpracy, doskonała organizacja czasu pracy i skupienie na celu.
Inne wymagania i oczekiwania - Optymizm, wytrwałość i rzetelność, chęć uczenia się, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakiet Office, prawa jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość branży budowlanej.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe benefity, jubileuszówki, premie świąteczne itp
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
-wysokie standardy organizacji pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
→ Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres email praca@importex.com.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 609 478 717