STANOWISKO PRACY – Kierownik sklepu Mrówka
Sprawne zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz zapasami na sklepie w celu osiągnięcia założonych przez Zarząd wyników. Usprawnienie procesu zakupowego prowadzącego do zabezpieczenia interesów Spółki, a także prawidłowego przebiegu zakupów. Zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Sklepu Mrówka.
Sprawne zarządzanie podległym zespołem pracowników na Sklepie Mrówka w celu realizacji sprzedaży zgodnie z zakładanym budżetem.
• sprawne organizowanie pracy własnej i całego zespołu poprzez: dbałość o odpowiednie planowanie codziennej pracy, umiejętne delegowanie zadań oraz ustalanie priorytetów;
• budowanie skutecznych relacji interpersonalnych i przekazywanie informacji w sposób jasny i efektywny;
• dbałość o rozwój wiedzy i umiejętności podległych pracowników oraz bezpieczeństwo pracy;
• realizacja sprzedaży zgodnie z zakładanym budżetem;
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta (upewnienie się, że potrzeby klientów są spełnione, skargi rozwiązywane, a obsługa jest szybka i wydajna),
• zapewnienie, że nasza Spółka otrzyma właściwe produkty we właściwym czasie i po najlepszych możliwych cenach. Do najważniejszych obowiązków należy:
• weryfikacja ofert i umów poszczególnych dostawców grupy zakupowej PSB Handel, negocjacje jak najlepszych warunków handlowych w ramach dostępnego budżetu;
• ocena dostawców sklepu Mrówka - terminowość i jakość dostaw, terminy realizacji, poprawne faktury, współpraca logistyczna w obszarze rotacji zapasów, reakcja na zgłaszane problemy, motywacja i inicjatywa;
• zamawianie towaru na stan magazynowy sklepu oraz monitorowanie na bieżąco, aby ilość towarów na sklepie zgadzała się z prognozami sprzedażowymi;
• skuteczne pozyskiwanie towarów pod klientów sklepu, przetwarzanie zamówień otrzymanych od handlowców, udzielenie im wsparcia technicznego;
• poprawna analiza danych, zestawienie ich z informacjami od dostawców z rynku, z trendami rynkowymi, strukturami kosztów, a także potrzebami Spółki, wyciąganie wniosków z tych analiz;
• utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi;
• działania marketingowe podjęte we współpracy z dostawcami;
• stosowanie podstawowych zasad merchandisingu ujętych w Operacyjnej Księdze Sklepu Mrówka;
• okresowe sporządzanie raportów sprzedaży i rentowności Sklepu;
• zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Sklepu Mrówka;
• przeprowadzenie we współpracy z Główną Księgową inwentaryzacji okresowych oraz rocznych towarów;
• przestrzeganie regulaminów i BHP
DOŚWIADCZENIE I KOMPETENCJE
Wykształcenie - Minimum wyższe
Doświadczenie - Doświadczenia zawodowe w handlu
Umiejętności – umiejętne delegowanie zadań i ustalanie priorytetów. Komunikatywność, powinien cechować się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami twardymi jak i miękkimi, umiejętności negocjacyjne, łatwość w podejmowaniu decyzji oraz nawiązywania kontaktów, logiczne i strategiczne myślenie, przejmowanie inicjatywy, kreatywne podejście do rozwiązywania stresujących sytuacji, umiejętność współpracy, doskonała organizacja czasu pracy i skupienie na celu, umiejętność słuchania członków zespołu i dbałość o ich rozwój.
Inne cechy osobowościowe - odpowiedzialność i wysoka kultura osobista oraz etyka pracy, samodzielność i samodyscyplina, elastyczność.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe benefity, jubileuszówki, premie świąteczne itp
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
-wysokie standardy organizacji pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
→ Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres email praca@importex.com.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 609 478 717